GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Adana ile başlamış olan GAP turu, farklı uygarlıkların bıraktığı mimari strüktürları görmenizi esenlar.

GAP turu kapsamında misafirlerimize sunduğumuz hizmetlerden bazenları dolaşma fiyatına dahil değildir.

GAP turları ile Cenup Gün doğusu Anadolu’nun güzellikleri hakkındasında hayranlığınızı gizleyemeyecek, tarihle tabiat ananın buluşmasına tanıklık edeceksiniz.

Öğle yemeği arasının peşi sıra GAP turu programımız bizi bekleyen Gaziantep ile sürüyor. Zeugma’dan çıeşlan mozaiklerin sergilendiği Gaziantep Arkeoloji Müzesi’ni gezerek temelladığımız Gaziantep turumuzda Sedef Atölyesi ve Medusa Kadeh Eserleri Müzesi kadar lokasyonlara uğruyor, sonrasında Gaziantep Kalesi’nin eşsiz manzarasını fotoğraflayarak İmam Çağdaş önünde vereceğimiz molayla müşterek şehrin çarşılarında dolaşma olanağı buluyoruz.

Adana turları ile şehrin tarihi ve gezinsel yerlerini gezerken ayrıca dünyaca ünlü yemeklerinden ve kebaplarından da tatmayı ihmal etmeyin.

GAP turu çekimınızı evlendirmek, ekstra hizmetler ve tur fiyatları üzerine bilgi peyda etmek muhtevain dinlenme danışmanlarımızı arayın

Devam MADDE: (Erken rezervasyon ve er ödeme indirimi olan dolaşma programlarında bozma-başkalık hakkı yoktur. İptal değişiklik bu gibi turlarda yalnızca er rezervasyon sigortası vadi misafirlerde evet.

Yardıma mı ihtiyacınız var? Dileme oluşturun, talebiniz bize ulaşmış olduğunda sizi elden arayalım.

GAP turları ile 6. güneş programımıza enfes bir Mardin kahvaltısıyla temellıyor; peşi sıra Süryani cemaatinin merkezlerinden biri olan Dayrülzafer Manastırlarının eşsiz mimarisini müşterek inceliyoruz. Sonrasında sabık Mardin’i gezmeye serlıyor, PTT Binası ve Şehidiye Camiini görüp şehrin zamanı çarşılarından ve Abbaraların bâtıninden yayan Mardin şanlı Camii ve Latifiye Camiini ziyaret ediyoruz.

Eşimle alay malay senelik iznimizi güzel değerlendirmek istiyorduk ve GAP Turları ekibiyle görüşünce Klasik GAP turu yolculuğunun tam bizlere göre olduğuna hüküm verdik. Harbiden de emniyetsiz hava aldık.

Süryani cemaatinin dünyadaki en önemli merkezlerinden Mor Gabriel yahut Dayrülzaferan Manastırlarından birini geziyoruz. Akkoyunlular aracılığıyla yapmış oldurılan Teşrinisaniıye Medresesi’ni gezdikten sonrasında mahallî Mardin lezzetlerini tadıyoruz.

Yeni yaşına giren ulusal futbolcumuz İsmail Faziletli’in tevellüt güneşü uran heyet ve posta rüfekaı aracılığıyla kutlandı.

Kaydet butonuna tıkladığınızda Jolly Dolaşma’un sizi kampanyalara ilişkin Gap rezervasyon bilgilendirmesini onaylama ettiğinizi ve verilerinizin bu fakatçla anlayışlenmesine izin verdiğinizi düşüneceğiz.

GAP turu ile hem gösterişli bir kültür rotasında ilerliyor hem de Lodos Doğu’nun enfes lezzetlerinin tadına denetlemeyoruz.